' Point Of View: Ο άλλος και η άλλη

Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Ο άλλος και η άλλη





 "Μου έστειλε μήνυμα ο άλλος..." 
Παραδέξου το, υπάρχει και στην ζωή σου. Εκείνος ή εκείνη που, ούτε λίγο ούτε πολύ καταλήγει να γίνεται το θέμα συζήτησης σου με την παρέα σου. Ακόμη κι αν το αρνηθείς, σε έχω δει πως κατσουφιάζεις όταν δεν είναι δικό του το μήνυμα στο κινητό σου. Σε έχω δει, να δαιμονίζεσαι όταν βλέπεις αλλού τα likes του και όχι σε εσένα. Έχω δει τον εγωισμό σου,- μου, του- να πληγώνεται. 
Είσαι άραγε, από αυτούς που αφήνουν τα πράγματα να κυλήσουν μόνα τους, ή παίρνεις την κατάσταση στα χέρια σου; Είσαι από αυτούς που όταν θέλουν κάτι το διεκδικούν ή φοβάσαι να ρισκάρεις; 
Κακά τα ψέματα, λίγοι είναι όσοι ρισκάρουν κι ας χάσουν όσα έχτιζαν. Και λέω είναι, γιατί εγώ δεν ήμουν. Είναι κακό να δειλιάζεις να ρισκάρεις. Έτσι κι αλλιώς για σένα πρόκειται, δεν θα το κάνει ποτέ κάποιος άλλος. Ίσως να είχα περισσότερα από όσα ήθελα, ίσως πάλι και να είχα τα ίδια, αν τελικά διεκδικούσα.
"Ο άλλος" και "η άλλη", φίλε μου, δύσκολα έρχονται από μόνοι τους. Ακόμη κι όταν ήδη, "τους έχεις", ακόμη και τότε να τους διεκδικείς. Μην σου πω, ότι τότε πρέπει να το κάνεις ακόμη περισσότερο. Ο άνθρωπος είναι ένα ον, το οποίο πάντα προσπαθεί και αγωνίζεται να νιώθει ελεύθερο. Στο χέρι σου ή μάλλον, στις πράξεις σου είναι ο τρόπος για να θέλει να μείνει δίπλα σου, και όχι δίπλα σε κάποιον άλλον. 

Από την άλλη μεριά, πολλές φορές λέμε, ότι κάτι είναι γραφτό από την μοίρα να συμβεί ή πολλοί είμαστε αυτοί που καταριόμαστε την τύχη μας για όσα μας συμβαίνουν. Τί να σου κάνουν όμως και αυτές, αν εσύ δεν αρπάζεις τις ευκαιρίες που σου δίνουν. 
Μην φοβάσαι, να μετανιώσεις. Μην φοβάσαι, να κάνεις λάθος, δεν χάθηκε κι ο κόσμος στο κάτω κάτω. Μην φοβάσαι να πληγωθείς φίλε μου. Όσο έχεις δίπλα σου τον χρόνο που έρχεται, μην φοβάσαι να πέσεις και να σηκωθείς. Να φοβάσαι τον χρόνο και τις στιγμές που αφήνεις να περνάνε και να χάνονται. 
Γκρέμισε τα και ξανά δημιούργησε τα όσες φορές μπορείς, αν φυσικά πιστεύεις ότι αξίζει τον κόπο. Πάντα θα υπάρχει "ο άλλος" και "η άλλη" στην ζωή σου. Δικιά σου δουλειά είναι, όμως, αν αυτός θα παραμείνει, με ποιον τρόπο, σε ποια θέση, ή αν απλώς ήταν περαστικός.
Τι είναι, τελικά, αυτό που σε τρομάζει;

Ctefanie Kour

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου