' Point Of View: Εξεταστική: πες το με μία εικόνα (pics)

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Εξεταστική: πες το με μία εικόνα (pics)


Αγαπητοί μου φοιτητές, διανύουμε μια περίοδο αρκετά δύσκολη, θα έλεγε κανείς. 
Διάβασμα, κούραση, σημειώσεις από εδώ βιβλία από εκεί, ατέλειωτες ώρες διαβάσματος για να χωρέσουμε 500 σελίδες ύλη μέσα σε μία νύχτα. Προφανώς και δεν γίνονται τέτοια πράγματα. Δεν μας σκέφτονται καθόλου αυτοί οι καθηγητές βρε παιδάκι μου. 
Μετά από τις συμβουλές, που σας δόθηκαν σχετικά με το "σωστό διάβασμα" για την εξεταστική σας, ήρθε μια πιο διασκεδαστική πρόταση. 

Εκεί, λοιπόν, που έκανα το πολυπόθητο τρίωρο διάλειμμα μου, μετά από μισή ώρα σκληρού διαβάσματος, και ήθελα να ξεχαστώ από αυτόν τον διάολο, έπεσα πάνω σε χιλιάδες posts και εικόνες των φίλων μου σχετικές με αυτό. 

Σκέφτηκα, να μοιραστώ κάποιες μαζί σας, έτσι για να ευθυμήσουμε! 
Από ότι έχω παρατηρήσει, οι περισσότερες από αυτές έχουν "μουσικό-σαρκαστικό" περιεχόμενο.... 





Βέβαια, όμως, υπάρχουν και  οι "ρομαντικές" εκδοχές τους !!!


Καλή δύναμη 
και
Καλή εξεταστική σε όλους μας

Ctefanie Kour


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου