' Point Of View: All I want for Christmas is...

Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

All I want for Christmas is...

Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην κατάλαβε πως πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Αλλά στην ακραία περίπτωση που υπάρχει , ευτυχώς υπάρχουν πάντα τα λατρεμένα
 Jumbo που με τις ευφυείς ( ;) διαφημίσεις τους μας βάζουν στο κλίμα των γιορτών με τη γνωστή εδώ και χρόνια αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα. Αφού λοιπόν το Christmas mood είναι στα high του αυτόν τον καιρό, όλοι λίγο πολύ αρχίζουμε και μπαίνουμε σιγά σιγά  στο κλίμα των γιορτών.

Έτσι λοιπόν εκεί που τραγουδάω αμέριμνος καθημερινά την ίδια  playlist , σκέφτομαι κρίμα είναι να αφήσω παραπονεμένους τους γείτονες μου και ξεκινάω το χριστουγεννιάτικο ρεπερτόριο μου. Φτάνω λοιπόν στο πασίγνωστο  ( αγαπημένο ή όχι εσείς θα κρίνετε) << All I want for Christmas is you >>. Είναι εκείνες οι φορές που κάτι εντελώς άκυρο όπως ένα τραγούδι μας βάζει σε σκέψεις.

Αρχίζω να σκέφτομαι αν υπάρχει όντως  κάτι ιδιαίτερο που θα ήθελα να έχω στη ζωή μου και το οποίο αυτή τη στιγμή μου λείπει. Αφού ξεπεράσω το σοκ ότι δεν είμαι πια παιδάκι για να ζητήσω οποιοδήποτε παιχνίδι βλέπω στις διαφημίσεις ( τη γλιτώσαμε την κρίση ηλικίας ευτυχώς) συνειδητοποιώ πως όσο μεγαλώνουμε αλλάζουν κατά πολύ οι ανάγκες μας. Κατέληξα λοιπόν στο εξής συμπέρασμα. Αν αποφάσιζα σαν <<μεγάλο>> παιδάκι να στείλω γράμμα στον Άγιο Βασίλη δε θα ζητούσα κάτι το οποίο να μην υπάρχει ήδη στη ζωή μου...

Πρώτα απ' όλα τη σωματική και ψυχική υγεία όλων των αγαπημένων μου προσώπων ( συγγενών και φίλων) την οποία συχνά θεωρούμε δεδομένη ενώ δεν πρέπει ( κακό πράγμα η αχαριστία) . Δεύτερον την καθημερινή παρουσία τους στη ζωή μου η οποία με κάνει να αισθάνομαι πραγματικά ευτυχισμένος και ολοκληρωμένος άνθρωπος. Χωρίς αυτά τα άτομα τίποτα δε θα ήταν ίδιο για μένα, γι' αυτό και κάθε μέρα προσπαθώ να τους δείχνω την αγάπη μου και να τους κάνω χαρούμενους γιατί έτσι αισθάνομαι καλύτερα και γω.

Συνεπώς για μένα το καλύτερο δώρο θα ήταν και πάλι του χρόνου να εξακολουθώ να έχω αυτούς τους ανθρώπους στη ζωή μου.

Γιώργος Πουλορινάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου