' Point Of View: Το να μοιράζεσαι σκέψεις…

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Το να μοιράζεσαι σκέψεις…

Υπάρχουν γεγονότα και πράγματα στη ζωή που μας φαίνονται τόσο απλά και μη άξια αναφοράς, που καταλήγουμε να ξεχνάμε εν μία νυκτί την πραγματική τους δυναμική και αξία.


Το να σου δίνει κάποιος τη δυνατότητα να αρθρογραφείς σε έναν ιστότοπο, σε μία εφημερίδα ή να παραθέτεις τις απόψεις σου στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση, είναι τόσο σπουδαία πράξη, που ως δημοσιογράφος δε μου έφτανε ποτέ το να πω ένα απλό «ευχαριστώ». Πάντα ήθελα να ανταποδώσω με κάτι πολύ καλό. Αυτό μου δίνει κίνητρο να εξελίσσομαι, να προσπαθώ παραπάνω, να βελτιώνω την αντίληψη, τον λόγο, την κριτική μου ικανότητα. Αυτό με κάνει καλύτερο στη δουλειά μου, στη ζωή μου, στις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσω με τους γύρω. Αυτό, από τη μέρα που έγραψα δημόσια το πρώτο μου άρθρο, θεωρούσα πως με κάνει καλύτερο άνθρωπο.

Η αρθρογραφία είναι μια απρόσωπη συζήτηση μεταξύ του εαυτού σου και του αναγνώστη που θα σε διαβάσει και θα τον βρεις σύμφωνο ή θα τον προβληματίσεις και θα τον διχάσεις. Το να μοιράζομαι δημόσια τις σκέψεις μου για την κοινωνία, τον άνθρωπο, την πολιτική, την οικονομία, τον αθλητισμό, τον έρωτα και πολλά άλλα, είναι πραγματικά τόσο όμορφο που θα το κατέτασσα ανάμεσα στα καλύτερα δευτερεύοντα πράγματα στη ζωή.

Μπορεί να μη γίνεται στους περισσότερους αντιληπτό το πόσο μεγάλη υπόθεση είναι το Chill in Greece να σου κάνει την τιμή να δημοσιεύει τα κείμενά σου, αλλά για ένα λιοντάρι που τρία χρόνια είναι κλεισμένο στο κλουβί του, είναι δεδομένο πως εκτιμά στο μέγιστο βαθμό τη στιγμή που θα του χαρίσουν την ελευθερία του.                                                                                       
Κυριάκος Μελλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου